Garantie en klachten

Ojee, ben jij ergens niet tevreden over of is er iets kapot gegaan? Dat is balen! Wij vinden het super belangrijk dat onze klanten tevreden over ons zijn en blijven, dus we horen het ook graag als er iets niet goed is gegaan. We zijn te bereiken via info@b-bot.nl of op 0316 - 74 53 33.

Garantie

We geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling defect is bij aankomst of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. We hebben onze voorwaarden verdeeld in de volgende onderdelen:

A) Bestelling is defect bij aankomst (DOA)
Is jouw product defect bij aankomst, dan geldt onze DOA regeling:

  • We sturen direct een nieuw product op.
  • We regelen een retourticket voor de defecte producten. Jij hoeft alleen maar het product, compleet en in de originele verpakking, af te leveren bij een PostNL punt.

Om hiervan gebruik te kunnen maken, kun je jouw bestelling binnen 10 werkdagen na ontvangst aanmelden via ons retourformulier.


B) Defect binnen garantie
Op alle producten geleverd door B-Bot.nl is de garantietermijn van 12 maanden van de leverancier van het merk van toepassing. Wij bieden op de 12 maanden fabrieksgarantie nog een extra jaar garantie op producten van TTS (o.a. Bee- en Blue-Bot). Verbruiksgoederen zoals pennen, stiften, matten en accessoires vallen hier niet onder.

Indien het defect binnen het eerste garantiejaar valt, zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging. Valt het defect bij een TTS product het tweede garantiejaar, dan heb je recht op vervanging met een gelijkwaardig, refurbished, goed werkend product. Als deze producten niet op voorraad zijn, ontvang je een tegoedbon.

Procedure:

Meld het defect via het retourformulier. Je ontvangt een retournummer (BRMA) en instructies voor retourzending. Het eerste garantiejaar vergoeden wij de verzending, het tweede garantiejaar zijn de kosten voor de verzender.


C) Defect maar niet bij B-Bot.nl aangeschaft
Heb jij een kapot product dat niet bij ons is aangeschaft, maar dat wij wel verkopen? Wij denken graag met je mee en zijn super flexibel! Ook voor defecte producten die niet bij ons zijn aangeschaft, kun je gebruikmaken van onze zeer gunstige garantiebepalingen. Service van de zaak! 😄